Můj lékař má čtyři nožičky a po celý rok nosí kožíšek.

23. 04. 2019 23:44:43
Miluji zvířata. Jsou to bytosti jakoby z jiného světa. Jejich duše je čistá a neporušená. A jest-li je někde ukryta skutečná nezištná láska bez falše a podrazů, tak v jejich srdcích. Milují nás takové, jací doopravdy jsme.

Před nimi se nemusíme přetvařovat, stejně vše poznají a vyčtou z našich očí i srdce. Snad jedině při setkání se zvířetem jsme schopni odhodit železnou masku v níž se ukrýváme před světem a mnohdy i sebou samými a odhalit svou nahotu a zranitelnost. O kočkách se říká, že jsou falešné, své, nejraději jsou sami a na člověku jim až tak nezáleží. A přeběhne-li přes cestu černá kočička prostě jen tak, pokřižuje se i ten nejzatvrzelejší ateista. Ty pověry a předsudky co jen s námi dokáží udělat a proměnit v jakési divnotvory. Od té doby co si před pěti lety přinesla domů malé koťátko, nepřestávám tomuto nádhernému tvorečkovi děkovat za vše, co mě naučil. Moje černá kočička se smaragdovýma očima mě miluje celým svým kočičím srdíčkem až za hrob. Stejně jako pes. Když nejsem doma, je jí smutno a nedočkavě vyhlíží z okna můj příchod. To je potom vítání hned u dveří jako na Starém Bělidle. Lucinka se mi nepřestává třít o nohy, když se sehnu, hned dostanu obrovský hubanec na přivítanou a to slastné předení mě hned uklidní, třebaže jsem nabroušená jako pila. Když hladím ten hebounký kožíšek, cítím nádherné uvolnění. Kočička se ode mě nehne ani na krok a co víc, je upovídanější než já sama. A pohled do těch nádherných očí je pohled jako do toho nejhlubšího a nejtajemnějšího oceánu. Miluji ji a plně rozumím starým Egypťanům považujícím kočky za pravé královny. Bolí mě to, jak se svět chová ke zvířatům. Jakoby byla odpadem, špinavým odrbaným plyšákem, kterého můžeme kdykoliv odhodit, když nás omrzí. Zvíře je ale živý tvor, přítel i rodinný, který potřebuje naši oporu a také lásku. My se bránit můžeme, ale kočka či pes ne. Psa můžeme tisíckrát zradit, pokořit, ale on to neudělá. Tolik nás miluje. Vím, že má kočička by za mě dýchala. Tak jako já mám strach o ni má i ona strach o mě a to víc, čím je starší. Když vidím svět a celé to utrpení především nevinných bytostí sžívám se čím dál více se starou dobrou pravdou a to, že čím víc poznávám lidi, tím víc miluji zvířata. Pracovala v ZOO, tu práci milovala a nechala zde celé své srdce. Kolik jen lásky mi ta zvířata dokázala dál a kolik jen nádherné čisté energie odtud vychází. Dokáže-li se ctnost převtělit nese podobu zvířete. Děkuji ti moje milovaná kočičko, děkuji vám zvířátka. Stále se mám od vás co učit.-

Autor: Vladislava Chourová | úterý 23.4.2019 23:44 | karma článku: 23.23 | přečteno: 451x

Další články blogera

Vladislava Chourová

Bydlím u své kočky.

Mnohý řekne jen kočka. Obyčejná svéhlavá kočka, která uzná za vhodné, kdy se má přijít pomazlit nebo si vůbec najít na svého páníčka čas. Moje kočičky však jsou vznešené, umazlené bytosti s velkým kočičím srdíčkem. Prostě dámy i

16.9.2023 v 19:38 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 399 | Diskuse

Vladislava Chourová

MS v hokeji 2023.

Miluji hokej. Vlastně mě k němu přivedl můj tatínek. Zatímco on pln hrdosti celým svým srdcem fandil českému týmu, já jsem zase především v mladším věku fandila své zemi zaslíbené Kanadě, v níž jsem toužila žít. Jenže jak se říká,

16.5.2023 v 17:04 | Karma článku: 9.24 | Přečteno: 219 | Diskuse

Vladislava Chourová

Staří jako Metuzalém a upachtění jako Mojžíš aneb důchod in memoriam.

Metuzalém žil neuvěřitelných 969 let. Tak praví kniha Genesiis. Dle vědeckého bádání se však může jednat o písařskou či překladatelskou chybu a Metuzalém by se na tamní dobu dožil úctyhodného Bohem požehnaného věku 81 let, kdy

13.5.2023 v 15:28 | Karma článku: 14.96 | Přečteno: 458 | Diskuse

Vladislava Chourová

Darinka. Tam za duhovým mostem

Tolik let už uplynulo od doby, co jsem opustila říši lidí, svých milovaných a přešla přes duhový most. Je to přesně dvanáct let. A přesto si vše pamatuji úplně přesně. Jako by to bylo včera. Před lety si mě pořídila navzdory svým

16.4.2023 v 14:50 | Karma článku: 10.09 | Přečteno: 121 | Diskuse

Další články z rubriky Životní prostředí a ekologie

Milan Smrž

Otevřený dopis k referendu o větrných turbínách v Líšťanech u Loun

Dne 22.března proběhlo v obci Líšťany na Lounsku referendum o výstavbě větrných elektráren. Jen třetina hlasovala pro. Doufejme, že občané za dva roky názor změní. Nebo budeme raději spoléhat na drahou jadernou energii?

24.3.2024 v 9:47 | Karma článku: 8.68 | Přečteno: 538 | Diskuse

Milan Smrž

Také jste proti Green Dealu?

Protesty zemědělců v Evropě i mnoho příspěvků na sociálních sitích nesou pečet protestu proti Green Dealu. Kdo tomu tleská?

3.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 21.26 | Přečteno: 6056 | Diskuse

Petr Hariprasad Hajič

Baterky, kam se podíváš

Poslední dekáda byla ve znamení obrovského nárůstu výroby baterií, tedy lépe řečeno, akumulátorů. Připadá mi to jako druhá elektrifikace. Na baterie bude po čase zřejmě všechno.

3.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 6.42 | Přečteno: 342 | Diskuse

Petr Hariprasad Hajič

Tak co hoši a holkiíí, jakxte na tom s tem vodíkem?

Zelená vodíková produkce je další dílek do dekarbonizační skládačky udržitelného rozvoje. Byla jen otázka času, kdy na vodík dojde v praxi a loni nastala úplná exploze publicity. Toto třaskavé téma stojí za pozornost.

1.3.2024 v 8:21 | Karma článku: 7.44 | Přečteno: 293 | Diskuse

Vašek Brynda

Co je eko kůže a proč je pravá kůže ekologičtější?

Není to tak dávno, kdy se na trhu objevily pojmy, jako je eko kůže a veganská kůže. Mnoho lidí znejistělo a začalo považovat pravou kůži za neekologickou, a naopak slepě opěvovat tyto nové materiály. Jak je to ale skutečně?

19.2.2024 v 13:03 | Karma článku: 22.75 | Přečteno: 436 | Diskuse
Počet článků 102 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1093

Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...