Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už plavčíka nedělám pět let, chodím jen plavat. Proto ta nadsázka. Samozřejmě že plavčík tvrdý chleba má. Na kursu tahali i 90 kilové chlapáky, ale existují fígle jak to dát, správně vzít, nadnést, zabrat. Uškrtit jsem se nedala a utopenec za těch 11 let žádný. Měli sebeobranu ve vodě tak věděla jak na ně. Článek byl pojat tak trochu s humorem, většina zážitků je podávána z doby, než se skutečně vypracovala, ale to už by bylo na román, Dnes už plavčíky někde ani nemají, mnohá koupaliště v létě ani neotevřou. Buďto tu práci nikdo nechce dělat anebo neudělají zkoušky. Třetí osoba, to si asi nevšimla. Juknu se.8-o

0 0
možnosti
Foto

Jednak jste docela v rozporu se svými předchozími vyjádřeními, druhak s realitou.

O práci Vodní záchranné služby mám docela přehled, taktéž o předpisech i plavčících a "plavčících".

Navíc bezvládné břemeno je něco jiného než 90 kg živý chlapík který vám občas přikopne aby ulevil, že....

Napsala jste v článku i diskusi mnoho pomotaných nesmyslů a evidentně jste prodělala nějaký "rychlokurz", takže znáte pár výrazů, ale potřebné znalosti nemáte.

A to že se zavírají koupaliště protože je málo plavčíků je taky nesmysl.

Znám jich desítky. Co udělali zkoušky (skutečné u VZS). Jsou to většinou , pravda, bývalí plavci.

A nevím o jediném zavřeném koupališti z tohoto důvodu.

Pokud to ovšem nebylo něco pokoutního, protože tak na mne vaše "kvalifikace" působí.

0 0
možnosti
Foto

Vlaďko, mohu se zeptat (mimo téma, ale fakt mi to vrtá hlavou), proč o sobě píšete ve třetí osobě? Ještě stylem, že chvilku ano a chvilku ne?

1 0
možnosti
Foto

Nedá mi to.... milá paní, Víte že jako plavčík byste měla být profesionál a že skutečně plavčík je něco jiného než "bába z ledu"?

Uvědomujete si že byste možná jednou musela pro někoho skočit, dotáhnout ke břehu a oživit?

Nechali vás v tom "kurzu" táhnout aspoň 50kg břemeno abyste věděla o čem to je?

0 0
možnosti

A co teprve 50kg břemeno, které se vzpírá, nebo se na vás naopak věší a zkouší vás uškrtit.

Divím se, že v aquaparcích nejsou utopenci na denním pořádku, když tam bezpečnost zajišťují takoví "odborníci".

Divná móda, místo odborníků na tu kterou profesi zaměstnávat "proškolené", "zaučené" a "absolventy kurzů". Místo speciálních pedagogů "asistenty pedagoga" nebo "osobní asistenty", místo trenérů a plavčíků "báby z chlóru" nebo studenty na prázdninách.

1 0
možnosti
Foto

Ano, na aquaerobic pozapomněla, protože se ho zúčastnila jen jednou a lektorka mě ani jiné ženy příliš nenadchla. Ty 4 km plavu již nyní ve starším věku, jinak to bylo pět, sedm. Večer po většinou chodím plavat s muži, ženy moc nechodí a spoustu jich ještě s pěti křížky na krku dokážu přeplavat i těch o generaci, dvě mladší. Prostě bába z chlóru. Školáci nevím, jak kdo. Učila je jako záskok a měly mnozí co dělat s pětadvacítkou. Lepší bývaly holčičky než kluci. Hubnutí plaváním samozřejmě bylo myšleno správnou plaveckou technikou a v určitém tempu. Po dvou bazénech nezhubne nikdo.

0 0
možnosti
Foto

Víte, já znám rozdíl mezi plavcem a neplavcem (a záchranářem) a dost mne děsí že vy jako plavčík to motáte všechno dohromady (na druhou stranu je to logické když jste "učila záskok" a cítíte se být fundovaná...)

4 km treninku (různými styly, s různými pomůckami, rozdílnou tepovou frekvencí) plavou děti kolem 12 let v závodním plavání.

Opravdu zde "odborně" píšete o něčem o čem nemáte páru, promiňte.

P.S. já zaměstnávám trenéry a instruktory, plavčíka bych nikdy učit nenechala....

a lidé jako jste vy mne v tom utvrzují...

Má ty prostoto ....

Stovku do 1:30 plavou taky 12 leté děti....

Má ty prostoto....

0 0
možnosti
Foto

Tak trošku jsem z oboru...(vlastním plaveckou školu a záchranářskou kvalifikaci mám Mistr plavčí) a přiznám se že na mne (trenér I. třídy, Instruktor plavání, Instruktor kojeneckého a předškolního plavání, závodní plavání od 5 do 15 let, potom reprezentace sportovního potápění) váš článek působí trošku jako ty reklamy na zázračné diety.

Klobouk dolů před prací kterou jste odvedla, časy komentovat radši nebudu, na vytrvalost 4 km dobrý (běžný trenink školáka), ale to co píšete o hubnutí a plavání s destičkou je nesmysl. Slyšela jste někdy o aerobním a anaerobním výkonu? Víte něco o plavecké technice? Slyšela jste o Aquaerobiku?

1 0
možnosti

Bába ne :)

Dost dobrá baba ano!

0 0
možnosti

Plavecký stadion mám malý kousek, však plavat nechodím, lupénka mi nedovolí...

0 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik