Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak už se Vám vrátilo ;-)

0 0
možnosti
Foto

Slovíčko jsem v češtině být může ale i nemusí na rozdíl od angličtiny či němčiny. Alespoň tak nám to říkala profesorka na vejšce. Lze použít dala jsem si šálek čaje ale i dala si šálek čaje. Pravidla pravopisu se stále mění, mladí už poangličťují, zkracují zprávy v mobilech že už vzkazu neporozumí ani rodiče. Můj strýček zase psával hantýrkou. Kdysi mi do češtiny lezla slovenština protože zde měla příbuzné. Jsem takový vlk mezi ovečkami.

0 0
možnosti
Foto

H72a42n17a 93V83l95k78o43v81á

17. 5. 2019 20:51

Víte, už to zde padlo... co máte proti slůvku "jsem" že ho tak zarputile ve svých textech ignorujete?

0 0
možnosti
Foto

Nebojte se. Tak krásně jste to dneska napsala, že to Sluníčko Vás určitě vyslyší a brzy už přije. R^

0 0
možnosti
Foto

Toto je povídka s nadsázkou. Pravda. Pohřešují se déšť i sluníčko. Bez něho zase vše shnije. Pamatuji se, že kdysi pořádně zapršelo a pak hned bylo hezky. Teď ani neprší, sluníčko taky skoro nesvítí jen tu straší zima.

0 0
možnosti
Foto

Česko vysychá. Pohřešuje se tedy spíše déšť. Sluníčko situaci zhoršuje....

2 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik