Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Založte vlastní neziskovku, nebo ještě lépe ziskovku a můžete přijmout a bohatě zaplatit několik operátorů podlahových ploch či půdních prostor na plný pracovní úvazek a všichni budou spokojení.

0 0
možnosti
JK

Tak sekretářku může dělat klidně i žena, která má základku, pokud to umí dobře. To přece není nějaká vysoká funkce. Dnes už umí anglicky a práci s počítačem kdekdo.

1 0
možnosti
AT

Hmm pracovala jste v jedné neziskovce a už víte, že VĚTŠINA jich je k ničemu. Skvělý úsudek.

Znám několik lidí, co pracují v neziskovkách. Všichni za minimální plat, ale s nadšením a vědomím, že jejich činnost někomu pomáhá. A neohrnují nos nad žádnou i podřadnou prací, protože ví, že ji někdo udělat musí. A takhle to, vážená, běžně u neziskovek chodí. Peněz tam není nazbyt, přestože nás někteří politici, média a blogeři snaží přesvědčit, že je to zlatý důl

3 1
možnosti

J95a20n 50Č66u64p

11. 8. 2019 14:58

Je neziskovka a neziskovka. Po zkušenostech bych některé, i mediálně proslavené nechal zrušit - pokud by to tedy šlo. Mnohé z nich ale mají přímo háky např. na MPSV a to je pak tragédie.

0 0
možnosti
Foto

Jana Bílkova, zčásti chápu, byla jste patrne mlada, neměla hypotéku a plat nerozhodoval o tom jak přežít a neskoncit na ulici. Neziskovky a prace v nich nejsou pro lidi co žijí sami, platy jsou zde skutečně velmi nízké a k obživě nestačí. Zmylila se a už do žádné pracovat nepujdu, neuživí me.

0 0
možnosti
Foto

Opravdu jste se před nástupem do práce nezeptala, jaký budete mít plat?

2 0
možnosti
PD

Čím menší firma, tím universálnější zaměstnance potřebuje - prostě se jde na to, co je momentálně nejvíc potřeba a kde to vázne - není to tak, že já jsem účetní, tak mi dejte pokoj, ikdyž nemám co na práci. (Vím, že je těžké to srovnávat, ale když jsem v roce 82 nastupoval do jednoho velkého podniku, tak ženy v kancelářích nastupovaly v 18. letech se 1.400,- a do důchodu odcházely s 1.800,- vč úklidů archivů a skladů).

3 0
možnosti
Foto

J48a48n46a 25M24a32j78o35v21á

11. 8. 2019 13:10

Nedávno jsem byla svědkem debaty o hledání zaměstnanců do menšího týmu a smutku manažerky z toho, že lidi nejsou schopni být univerzální. Hledala někoho na marketing, ale takového, kdo nebude považovat za potupné občas uvařit kafe, naskládat produkty do krabic, když je fofr nebo třeba vyklidit "staleté poklady" z polic ve skladu. Nejsou prý takoví. Tedy ne volní.

3 0
možnosti
Foto

Jenom chytráci si pletou to, že najatá sekretíářka je i uklízečka apod. A ještě mají plno rečí o minimální mzdě a vhodnosti pro trh práce.

Klasičtí sociopati, co zapomněli co je to lidská důstojnost a zaměstnané lidi vidí nejraději v pozici otroků.

Jmenovat vás nebudu, ale rozhodně pro vásRv

P.S.: A jen hlupák se nimrá ve slovíčkách a gramatice, když se neumí vyjádřit k podstatě.

0 3
možnosti
Foto

J46a90n84a 27M26a18j95o53v53á

11. 8. 2019 13:02

Nevhodně manipulujete.

4 0
možnosti
Foto

Když jsem nastoupila jako asistentka na VŠ, první měsíc jsem také trávila vyklizením zaprášeného harampádí... mohu vás uklidnit, nevzala jsem si dovolenou, prostě jsme to tam s kolegou vyklidili - ne že by to bylo zcela nezajímavé, např když mezi papíry byly i staré Dikobrazy apod. - a následujících 10 let jsem v těch prostorách měla pracoviště. Takže Vás mohu uklidnit, že nejen neziskovka může využít své VŠ vzdělané lidi k úklidu, a rozhodně nemohu říct, že by mi to nějak vadilo, nebo mi to způsobilo nějakou újmu ;-)

3 0
možnosti
Foto

J18a95n43a 59M38a78j23o19v65á

11. 8. 2019 10:03

Vždycky říkám, že s VŠ můžu vzít do ruky hadr kdykoliv a nic se mi nestane (a taky už jsem to mockrát udělala a beztak ještě udělám). Diplom po mě kvůli tomu nikdo vracet nechtěl.

4 0
možnosti
DR

Naprosto přesně jste popsala současnou situaci na pracovním trhu a to zdaleka nejen co se týče neziskovek. Karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Pracovala jsem v neziskovce, práce sociálního pracovníka je velmi zajímavá a náročná současně, pokud ji děláte poctivě a nečekáte, že za titul dostanete židli v kanceláři, kde po vás nikdo nic nechce. Jen koště v ruce měli v rukách klienti, kteří byli rádi, že je naše organizace zaměstná, aby nemuseli být v evidenci na ÚP. a nemuseli živořit. V sociálním sektoru jsou obecně nízké platy, to víme všichni. Nelíbí se mi, jak paušalizujete neziskovky. Před většinou lidí pracujících v neziskovkách smekám a před vedením takových organizací rovněž. Setkala jsem se bohužel i se zaměstnanci, kteří své pozice zneužívali ve svůj prospěch... Do blogu si můžete psát téměř cokoli, ale za mě rozhodně Rv

5 2
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik