Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsala jste to od srdce. Přesně tak, jak to cítíte. A to je krásný a moc to oceňuji Jak se k tomu vyjádří různí čtenáři je jen a jen na nich. I když jsem nikdy nebyl fandou pana Gotta, vždy jsem obdivoval jeho profesionalitu. A jednu mám od něj vážně moc rád - Bratr Jan (je možné, že se ta písnička jmenuje jinak - jak jsem psal, fandou jsem nikdy nebyl. Mějte se krásně.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Bratr Jan patří také k mým oblíbeným. Je krásná, procitena

0 0
možnosti
Foto

Státní pohřeb za posledních šedesát let měli pouze dva lidé, prezident Ludvík Svoboda, v roce 1975 a prezident Václav Havel v roce 2011. Spočítejme si kolik za tu dobu zemřelo mimořádných a výjimečných sportovců, vojáků, vědců, umělců. Státní pohřeb znamená, že tělo Karla Gotta povezeme na lafetě a za ním půjde generalita.Musí být vyhlášen státní smutek, ať jednodenní nebo vícedenní. Kdo dnes vyhlásil státní smutek? Pokud je spustěno už teď, je to špatně. Je to hrubá chyba proti zákonu.Státní vlajka nesmí nikdy vlát na půl žerdi. Jen v den státního smutku. Musí být spuštěna za rozbřesku a vytažena do plnosti po západu slunce. To jsou železná pravidla, která nesmí být porušena. Jiné zacházení je hrubé zneuctění státního symbolu.

Zdroj: Podle bývalého ředitelem odboru protokolu kanceláře prezidenta republiky Jindřicha Forejta.

1 0
možnosti
Foto

Zákony byly v teto zemi mnohokrát zneucteny, poslapany a státní vlajka také. Chce-li to takto lid i sam president. Hlas lidu hlas bozi říkávala ma moudrá babička.

0 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik