Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J87a72n 77Š34i59k

14. 1. 2022 8:07

Národy a národnosti, nad kterými ohrnujeme povýšeně a nadutě nos, se ke svým rodičům a starším lidem obecně chovají s úctou a respektem. Úplně stačí, když pozorujete cizince třeba v restauraci, jak se chovají k nejstaršímu z nich. Čas běží a stát zase nic nedělá. Snad tu budoucnost zachrání, jako už mnohokrát v jiných věcech, naši podnikatelé a firmy, kteří přemýšlí nad produktovou nabídkou, finanční ústavy, které začínají poskytovat speciální služby pro 50 plus, atd.. Tato politická garnitura toho moc neudělá, problémů má dost a dost. Snad pomůže alespoň legislativně, aby zde mohlo pracovat více cizinců. Mnohým pořád nedochází, že bez nich tady budou starší lidé umírat osamoceni ve svých domovech. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Máte plnou pravdu, také jsem si toho v restauracích ale třeba i kině všimla. Usadí toho nejstaršího, podrží židli, pomohou svléknout nebo obléknout kabát. Vždyť staří indiáni byli váženými náčelníky, mnohde jsou matky a babičky uctívány jako bohyně. Naše společnost se chtě nechtě se stárnutím obyvatelstva bude muset posunout do jiných dimenzí než na jaké je zvyklá. Mnozí se proti cizincům ohrazují svým češstvím, avšak části svého národa pohrdají. Takže spíše faleš a předsudky. V Praze je nyní hodně slyšet Ukrajinština či ruština a slovenština. Především od pracovníků v obchodě nebo na stavbách.:-)

0 0
možnosti

Autorka je docela dobrá katastrofistka ... Já bych se nesrovnával s muslimy, ale spíše se sousedními zeměmi - jak je to tam, taky tam stárnou a nějak to řeší a řešit budou a mám na mysli třeba Polsko a Slovensko. Nikdo o tom nic neví. Zajímavé...Šel jsem o rok dřív do důchodu, protože jsem už své branži ani podle vzdělání práci v 62 nesehnal. Pochopil jsem to tak, že mě stát platí důchod za to, že nepřekážím v práci mladým. ...A pokud zmínila paní covid - tak ten právě likvidoval hlavně důchodce, čili stát na tom vydělal... A k té představě, že tu nebude kdo na práci. Bydlím 60 km od Prahy a na všech stavbách tady v létě pracovali Ukrajinci (nebo tak něco)...! Jsou tady i Ukrajinky, které dělají asi v místní pekárně a jinde, jsou tu dokonce i ukrajinské dvojice. Sousedka je těhotná práce tu je, jinak by neměli na nájem a nebyli by tady, ale jinde. A Ukrajinců je dost, klidně k nám půjdou dělat cokoliv, kde jim zaplatí víc než doma. Je na politicích, aby to zorganizovali... Robotizace samozřejmě bude. A EU má tendenci řešit fenomény obecně, určitě tam něco vymyslí, co nám pak budou vnucovat. Žádnou katastrofu nevidím.

0 1
možnosti

A je normální že stát může fungovat jen při dovozu statisíců "cizinců"? "Českost" prostoru se vytrácí, asi nejvíce v Praze. Nemyslím turisty, těch je tu pomálu.

1 0
možnosti

Chmurná představa, proč to tak asi bude...

já a nejen já bych věděla, ale nač plakat nad rozlitým mlékem...

0 0
možnosti
Foto

Ty naše emoce i naivita v roce 1989 nepřemýšlely, že věčně mladé nebudou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik