Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jste asi mladý a moderní člověk, který moc nečte. Já jsem četla romány.

0 2
možnosti
Foto

Pokud je to reakce na mě, tak jste četla opravdu hodně naivní literaturu. Vy jste četla, já dosud čtu. A věk? Pokud nemáte fotku 20 let starou, tak si myslím, že budu starší než vy.

1 0
možnosti
Foto

Dlouhé a minimálně v polovině věcí jste úplně mimo.

Třeba by mě zajímalo kde v Praze seženete nájem aby vám ho někdo doplatil. A jestli si myslíte, že se v Praze za prací nedojíždí, tak to ani není co k tomu dodat, pokud někdo jezdí v Praze do práce méně než 45 minut, tak to bere, že má práci za barákem. No a s tou ruštinou u Ukrajinců jste úplně mimo, já rusky mluvím, ale s Ukrajincem si nepokecám, a to s nima dělám asi tak 25 let.

1 0
možnosti
Foto

V Praze si pronajmete byt a pokud je nájem vysoký, že vám sebere část příjmů, zažádate si o dávky na bydlení. Já jsem do Prahy denně dojížděla hodinu a půl tam a hodinu a půl zpět. Samozřejmě, že i pro mě by byl nájem v Praze s příspěvkem na bydlení mnohem výhodnější, kdy bych měla více času. S Ukrajinci jsem se i já v práci dokázala domluvit rusky. Něco mají odlišné jako my a Slováci, ale kdo chce porozumí. Pražané také dojíždí různé po Praze, ale za litacku. Mimopražští dají za autobus měsíčně i 3000 Kč a to už jim nikdo neproplati.

0 2
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik