Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J98a14n 31M37a28r93e86k

17. 9. 2023 1:30

Já nejsem zrovna moc velký přítel koček. Dám přednost psům. S kočkami mám špatné zkušenosti. Po odchodu na dovolenou jsme dali kočku sousedům, kteří se jí rádi ujali. Ona si ale našla někde nějakou díru v baráku a sousedům zmizela. Po příjezdu ze 14 denní dovolené jsme ji našli hladovou pod postelí, kde se také objevila hromada kočičích zaschlých hovínek. Když jsme je vymetali, chrastily jako korále.

0 0
možnosti
Foto

To je holt těžké, pane Marku, když kočkám nerozumíte. Nejsou podlé, ani falešné, jak se často říká, protože jsou to kočky (navíc šelmy) a připisovat jim lidské vlastnosti opravdu není možné!! Já jsem s kočkami a koťaty vyrůstal od dětství a tak jsem měl možnost je poznat a porozumět jim.

0 0
možnosti
Foto

Vlaďko, právě jste vzala za srdce jednoho starého kočičáka. Zítra je umísťovací výstava útulkových koček, tak se tam vypravím a pak udělám reportáž. Moc držte palce nebo pokud máte čas a bydlíte poblíž, můžete se tam přijít podívat:

https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=806196

A teď už mě omluvte, jdu krmit ty naše dva kočičí rošťáky

3 0
možnosti
Foto

Pane Jane, moc jste mě potěšil. Je krásné, když i muži milují tato úžasná stvořeníčka. Umisťovací výstava je asi v Praze, kam se zítra bohužel nedostanu. Budu držet palečky i tlapičky všem opuštěným kočičkám, aby brzy našly alespoň takový vymazlený domov, jaký mají moje dvě kočičí princezny. S kočičkami a také pejsky je svět mnohem krásnější.

3 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik