Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Paní poslankyně evidentně nemá ráda kočky. ;-€

0 0
možnosti
ŠM

Co si myslím o Červíčkové je nepublikovatelné..a napsala jste to za ty kočky parádně...jako bych to psala já....naprosto souhlasím...však mám doma ty z ulice, ty nechtěné,ty jako odúmrť i týrané, vyhozené do lesa...nikdo mi na ně nepřispěje, táhnu to za svoje peníze a děsí mne jen to, kdyby se se mnou něco stalo, co by s nimi bylo...i když to mám ošetřené písemně, nedává to záruku,že to tak bude dodrženo.

1 0
možnosti
MK

Já četla celý rozhovor s ní. Neustále redaktorovi mlela, že útulky, které nespolupracuji s obcí, by neměly fungovat. Redaktor se marně snažil dostat z ní odpověď, jak donutit obci, aby s utulkem spolupracovat chtěla a spolupráci neodmitala. Vím o spoustě obcí, které dávají "ruce pryč". Najdou se starostové, kteří nalezcum kotete, kočky poradí, ať je nechají být, ať je vypustí, řešit situaci nalezeného zvířete odmítají. Přitom to mají nařízeno zákonem. Já jsem kočičí máma, již 12 kocourku u nás našlo azyl.

3 0
možnosti
Foto

To by potřebovala. Setkala jsem se s dětmi, co před dvěma roky našly polozmrzlé kotě a díky péči veterináře a nalezení azylu v jednom z útulků přežilo. Vyrostlo v nádhernou kočičku a vzala si jí paní, které právě milovaná podobná kočička zemřela. Někteří poslanci snad fakt nepřemýšlejí. Alespoň ne hlavou.

3 0
možnosti
Foto

J46a17n 47P75r28a29ž51á15k

16. 10. 2019 19:07

Pani poslankyne by zrejme potrebovala prozit zimu v kuzi opustene kocky se vsemi utrapami, ktere to provazi. Pak by mozna zmenila nazor. Dik za clanek, karma.

9 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik