Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Faktem je, že stáří moc důstojné není, což pochopíte teprve, když se do něj sám vtělíte. Ale zasahuje to u mě, díky bohu zatím jen tu fyzckou stránku těla,duševně jsem stále v předškolním věku (což oceňují především vnoučata a nechápe to má drahá polovička).Ten článek jsem taky četl a jímala mě hrůza, abych tam jednou nemusel skončit. V jedné diskusi mě přesvědčovali o péči v LDN, jak se to změnilo k lepšímu ,no a vida....další příklad tomu příliš nenasvědčuje, ještě že tam byla jedna pani,která se tomu vzepřela, ovšem asi bude potrestán,bo whistleblowery v Čechách na rozdíl od států příliš nemilujeme...

7 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik