Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

To, o čem píšete, má údajně nastat po roce 2040. Zatím se radujte ze života a přemýšlejte, jak se na vyšší věk zabezpečíte. Nejlepší by to bylo s úsměvem.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ono to bylo psáno i tak s nadsázkou a našim zlatým českým humorem. No, ona vláda mluví pokaždé jinak ve smyslu slibuji co jsem odvolal a odvolávám co jsem slíbil.;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

J95o29s24e71f 68B25á93r56t57a

19. 2. 2023 15:55

Karma za v současné době téměř nekorektní blog.

7 0
možnosti
JK

Nneí pravda, že ženy na mateřské úplně ztrácejí kvlaifikaci. To hlavně spíše ajťačky. Ale i ty se mohou na mateřské krapet vzdělávat. Dělnice ve fabrice, nebo sekretářky budou 3 letý výpadek lehce dohánět. Za 3 roky se těžko v kanclu stane hromada nových technologických věcí.

1 0
možnosti
Foto

Kdyby jen tři roky, mnohé jsou doma i 15 a více let. Má bývalá kámoška se po 20 letech co byla doma chytila už jen jako uklízečka. Měla sice maturitu, ale už otupěla a nic nového se učit jí nebavilo.

1 0
možnosti

To, že dnešní děti nepoznají své babičky a dědečky, není ani tak záležitostí věku odchodu do důchodu, jako tím, že dnešní mladá generace se stává rodiči většinou až po třicítce. Já například jsem byl poprvé dědou už ve 46 letech a do důchodu jsem tedy měl ještě zatraceně daleko.:-)

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak, holky šly pod čepec v osmnácti, ve dvaceti první dítě a máma ve čtyřiceti bábou.;-)

3 0
možnosti
Foto

A vy myslíte, že v sedmdesátých a osmdesátých letech prarodiče nepracovali? Vždyť jich mezi pracujícími bylo možná víc, než dnes. :-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě že pracovali, ale ženy odcházeli dříve do důchodu a mohly se věnovat svým vnoučatům. Moje babička ještě v důchodu na pár hodin chodila vypomáhat svým dcerám do JZD. A pak, tato léta dá se říci patřila k těm nejpříznivějším. Málokdo dělal dvanáctky, víkendy, nebyl ještě takový stres a tlak na výkon. Doba po roce 1989 se s tou předchozí příliš srovnávat nedá. Nejdivočejší byly asi devadesátky a zde začalo to, v čem se plácáme dnes.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
Kdo vůbec jsem. Prostě obyčejně neobyčejná ženská. Aktivně sportuji, miluji zvířata, přírodu, ráda se podívám na hezký film či přečtu hezkou knížku. Věřím v anděly strážné kteří u mě mají často pohotovost, boží mlýny a lásku, krásnou, čistou a upřímnou která může mít klidně čtyři nožičky a po celý rok nosit kožíšek.

Seznam rubrik